вторник, 29 септември 2009 г.

Кой е най-щастливият човек днес?


Е кой е де ... еми аз де! хохо изкрейзила съм тотално!!! Преди малко ми звъннаха от Германос, та поненеже участвах в конкурса "Кажи, Лятоо!" за втора година /естествено за миналата да не говорим!/таа... класирали са ми снимката за изложба в Мола в София.... Аз съответно вече се побърках..пратих снимката как! Самата снимка може да видите в по-горе или до текста, нямам си и на представа къде ще се падне точно. Факт е, че има много по-добри снимки за награди, ама на мен ми е достатъчно че ме избраха за изложбата!  Аз тотално се бях отчаяла от живота вече... и от училището../за него по-надолу ще прочетете../ и от това, че снимките ми не стават за нищо, защото не са обработени с фотошопчето и прочие... е да ама аз така си ги харесвам! Натурални да са! И както каза Белс ...  ЙЕЙ! Живота е хубав!!! (отнася се само за днес и то от преди около 1 час!)

Направо още не мога да си намеря място! Чесно!!!
Малко за снимката: 
Качих я ей така, въобще бях я отписала, че има шанс някой да ми звънне... ама да си призная в хороскопа ми за седмицата пишеше да очаквам новини от конкурси или състезания, или въобще от отдавнашни събития... И това ако не е късмет? Е крайно време беше да започнат да действат тия детелинки /разбирайте 4-листни/! Писнало ми е от каръка ми, който е безграничен...  А да забравих - имам рейт на снимката: Общо: 1.82 от 17 гласа Балагодарско на тези 17 човека, които са си направили труда да гласуват! 

Сега любимата ми част - оплакването...
Училище: Добре де нали Фандъкова е забранила бленувана ми напитка - 3в1?! Тогава, защо винаги мога да позная /и още мога да позная!/ в коя стая сме следващия час само по нещата върху бюрото? А именно - 3в1 (за да го пие цял час и да ме дразни) и нещо за хапване. Днес уви поне хапването ми спестиха... обаче 3в1-то ... ххъъъм.. както и да е. От къде тръгнах, а до къде стигнах... Та.. часа си вървеше както обикновено - посръбваме си от кафенцето и си бърборкаме, а да и по телефона малко може... случва се, Ок нямам нищо против ама виж като ми забраниха 3в1-то вече се замислям дали трябва да ми го пие цял час пред мен ...! 
Часа си минава..бавно и мъчително естествено.. и дрънкаме за някакви жестове, мимики, някви книги за езика на тялото... WTF?!? Човече, къф е тоя час? И стигаме до жест : 

 
Така... знаете номера с ръката няма какво да ви го обяснявам обаче о_0 решаваме да питаме учениците ръката какво значи?!? Е ще питаме де и аз тихо се обаждам пийс...никой не ми обръща внимание ... по силно - мир! Пак никой... от задните чинове се обаждат за същото като мен... тцък не е тва и като разбрах, че означавало ПОБЕДА! Да, да правилно прочетохте победа... щях да падна от стола от смях и шок?!? Е поне вие вече знаете - пише го на картинката PEACE = МИР! Както и да е... другото интересно нещо беше, че като се обърнела ръката, т.е. правите знака МИР или Победа..както искате и обръщате свитите пръстите да са към вас и това забележете значело псувня... та така днеска си се пцувахме миролюбиво или победоносно...хохох 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

:) ::: Peace ☮ Love ♥ Twilight = ♪♫ღ☻♥αℓωαуѕ нαρρу♥♪♫ღ☻ © 2008. Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner