петък, 11 септември 2009 г.

Поредната доза лудост...

В края на вакатнцията изкреизването е пълно... Ужаса ще бъде пълен когато почна училище от другата седмица! Първо защото като един виден "Здрачохолик"* и "Тейларолик"** следя новините денонощно, а докато съм на училище това няма как да става!!! Нооо ще се наваксва след даскало... Та..да се върна на идеята за постинга, а тя именно е - новото ми табло на Taylor Lautner от Twilight saga-та! Ето го и него: 
Сложила съм си го точно над монитора да му се любувам колкото се може повече време! (шимна въздишка...)

От обикаляне по какви ли не магазини вчера 6-7 часа се сдобих с това:



Много си ме радва! Детска радост - шарени бонбонки!!! Забравихте ли? Аз съм седемнадесет годишната и като че ли това не ми е достатъчно пък и съм побърщана... тцтцтцт несправедлива природа!

Днес след тричасово подреждане на всичко около бюрото (и пак не е подредено като хората!) стигнах до списанията с плакати - "Хай клуб" и "Браво". Чесно да си кажа "Браво"-то повече си ме кефи - главно защото няма от наще фолкдиви... за това друг път!
Та подреждам аз плакатите и реших да си направя списък и Човече 107 различни плаката имам ...та ще сложа скоро списък, ако някой търси за разменяне или там.. каквото иска да пише! 

а да ще завърша накрая с едно клипче, което много ме радва! То е направено от фенове за фенове, но накратко:
"Бъфи убийцата на вампири" - имаше такъв сериал трябва да сте го засичали за една Бъфи дето убива вампири .. идилия!
"Здрач" и именно Едуард - героя ме кефи, но актьора - мм...НЕ! Твърдо Не! Роб с неговата прическа... Роб още се чудя колко ли птички могат да свият гнездо там (определено ще им бъде много лесно, пък може и да им взима такса превоз), а през свободното си време знам, че броиш хлебарките там... до колки ги докара? Стига съм се забавлявала с косата на ъъм.. вампира! Та той с това си изкарба хляба все пак. 
А сега за клипчето - кефи ме как го убива хаха и again... да откачалка съм! ..нещо ново?

Ето го и клипчето: Ако Бъфи беше Бела ;)

 

Източник: за клипчето
за всичко останало - моя милост побърканата!

...* "Здрачохолик" - Човек, който денонощно следи новини за Twilight saga-та или в превод "Здрач сагата". А ако и за "Здрач" не сте чували все още - е не мога да ви помогна!

**  "Тейларолик" - Човек (по подразбиране аз), който денонощно освен "Здрач" новините следи и тези за актьора от сагата, а именно - Taylor Lautner. 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

:) ::: Peace ☮ Love ♥ Twilight = ♪♫ღ☻♥αℓωαуѕ нαρρу♥♪♫ღ☻ © 2008. Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner