събота, 3 октомври 2009 г.

Nobody said it was easy...

 Вали. Продължава да вали. И не спира да вали... Добре де наясно съм, че писвам още с първия ред ама си е истина! Цял ден не е спряло да вали. Нямам против. Аз обичам дъжда. Обичам да го наблюдавам как вали през процореца или под завивките в обичайното ми сънливо състояние, докато вали. Да си седя цял ден пред компа и да гледам филми... нереално просто изглежда! Не ме разбрахте нали? както и да е...

Поради големия брой неща, за които исках да ви се оплача или похваля си бях направила списък, ама уви изпари се... това може да е таен заговор на троловете за да не ги псувам както обикновено в блога. Е пак уви! Ще си ви псувам колкото си искам, защото си го заслужавате. И да... вече мисля, че не сте го направили вие (как кое? ама толкова ли бързо забравяте?! троловете да са свили списъка с нещата...). Имате прекалено малко сиво в-во за да сътворите такова нещо... пууу невинни сте. Ама до доказване на противното нали си знаете?

Сега... с какво да продължа... с това за което се сещам...
Похвалих се в предишния пост, че ми се обадиха да изпратя снимката си за изложба! ЙЕЙ! Това беше може би най-щастливия ми момент от живота до сега. хохох Питате се дали съм имала по-щастливи? Или преувеличавам? Или найстина съм побъркана? Или съм най-нещастния човек на света? Или... е да вярно много или-та станаха ама какво пък? Изливам си душата както обикновенно. И без това едва ли някой ми чете тъпизмите и Крисс, моля те не се мъчи със скучните ми душевни излияния.

Такам... ню темъ... хъхъ ... Направих си кецове. Дам правилно още едни. Уупсс, добре де аз дадох средствата за кецовете и боите и Роузи ми ги направи /хохох Созопол, Каваците, хотел Смокините...10 дни от моя живот/Малка котировка на имената - Роузи много хубаво рисува! Та... тя е виновника за красотата с кецовете. Те найстина са супер! Или поне на мен адски много ми харесват. Пропуснах да кажа, че кецовете са на Туайлайт! С картинки - кориците на 4те книги на Майер. И като стана въпрос за авторката на книгата... хора Лин е права найстина има адски мазна и дразнеща усмивка. Преди малко гледах нейни снимки как си е тръгнала от Ванкувър с отвратилната й усмивка. За тези, които не знаят Майер я има и в първата част на филма Здрач... Да, да точно така! Не сте ли я видяли? Една от първите сцени - седи на бар с мазна усмивка. Кой е режисьора да го цапардосам с една тухла като Маниачката?! Както и да е ... пак се отнесох... до къде бях стигнала... а да кецовете. Роузи с нечевешки усилия да не спи следобяд седна от 3 до 8 да ги рисува... и аз ги добърших до към 9 и нещо. Беше доста изтощително, но пък си заслужаваше. Рисувах ги с текстилни бои, както ползвах и текстилните флумастри от предишните кецове. Стига празни приказки, ето и самите кецове: 


Отново пропуснах да споделя, че са на Team Jacob - Wolves team. Феновете ще ме разберат :) 

Реших, когато си нямам и на представа какво да ми е заглавието на публикацията - да ползвам част от текст на песен, която слушам в момента. Е днешното заглавие е от песента на Coldplay - The Scientist. Ако някой се интересува тук има превод на песента. 

Преди малко стана въпрпос да дъжда. Дам и в момента продължава да вали. Докато вали аз наваксвам с филмовия маратон от сериали, за които така и не ми стига времето да гледам през седмицата. А те са:

* Gossip girl
* Supernatural
- още наваксвам със сезоните, но върви бавно и мудно... толкова много сериали и толкова малко време!
* Vampire Diaries - твърдо тийм Деймън - гарвана точно така!
* от скоро пак и Heroes
* обмислям варианта да включа и още два в списъка - FlashForward и Smallville.
#  FlashForward - излязли са само 2 серии, така че бързо ще наваксам с него. Четох, че бил хубав, а и ми го препоръчаха.
#  Smallville - изглежда интересен... ще го дръпна някога и ще видим. 

Незнам до къде ще го докарам с толкова много сериали и училище, а да и книги ама дано се справя някка. Нали съм си побъркана... 

Стана въпрос за книги, та се сетих - прочетох "Лятото на вещицата". Яка книга! Изкефи ме много. Рисувам си по тетрадките вещерския знак, ако някой умопобъркан като мене си е направил труда въобще да види за кво иде реч в книгата, докато я е чел за сестрите Монк и за тайната в Монк хаус. Само не разбрах, защо и трябваше на авторката да убила Айсидор? Та той беше такава душица... Вярно хакер, при това доста напреднал и добър в работата си да краде данни, ама трябваше ли Наташчето (авторката...) или една от вещиците и по точно гарвана да му види сметката? При това със спукана артерия на главата? Това си беше найстина гадничко. Иначе много ме изкефи палатът на паметта. Наташче, найстина от къде ти дойде на ум това? Да измислиш подобно нещо? Или може би и ти като Майерчето си копирала от други книги..възможно е. Много даже! Мислех да постна и любимите ми цитати, ама няма да е в тоя пост и докато пиша това, реших да слагам списъците си в блога и да ги обновявам при необходимост. Така хем няма да изгубя никога списъка, хем ще ми е под ръка, хем и вие ще му се любувате и ще си питате каква е тая тъпотия сега? Heroes - Новия сезон почна. Сайлър пак мъти водите на спокойствието... Мъжоретката ме кефи! Намери си сега и съквартирантка и всичко си е куул! Добре, де истинската и съквартирантка се самоуби ама какво от това? Нали си има Гретхен? Май така се казваше...както и да е надявам се все някога да я запомня. Тя ще й е новата съквартирантка... фън! 
/Заклевам се, че ако ми се наложи да повтарям пак нещо защото тъпата опера ме изхвърля заради незнам-си-какво и иска да подавам доклади ще я делна и ще ползвам лисицата - мозила!/ 

А сега нещо, коуто написах преди няколко дни, но ме мързеше да го поствам: 

Дисни канала...ОК як е! Пускат яки детски и въобще можеш да си гледаш и да се забавляваш. Все още не схващам защо пускат дублирани неща (БГ аудио) и оригиналите на Английско аудио. Добре... канала е як, ама си има изключенията! А именно: 
Мхмм добра логика имате. Дам. Hannah Montana. Hannah Montana - адски много ме дразни. Вярно, че всяка холивудска звезда трябва да има хубава усмивка, ама зъболекаря, които я е "оправял" се е изгаврил много жестоко с нея! Не е възможно предните ти два зъба да стърчат?!? И остави това, ами и по тетрадки, раници, чанти, протмонета, дрехи (даже и по бебешките да!) и въобще каквото се сетиш произведено в Китай и доставено от Илиянци във вашия град. Просто не е реално да я има навсякъде зъбеща се! Няма да слагам снимки в поста на Майли, защото ще рискувам моето психично здраве. Шегичка! Аз нали съм побъркана за какво здраве говоря? Както и да е... отворих темата за дисни канала заради рекламите. Човече пускат реклами на различни езици. ОК! Лошо няма. Рекламите са обикновенно или на играчки или  на някое детско по канала, обаче момент! WTF?!? Какво виждат очите ми?!? Умопомръчителна реклама, измислена от много по-болен мозък от моя или може би по-тролски от троловете дет познавам...не знам вие преценете... Реклама на Always - една дамска превръзка се залепя за влакче и то започва да се движи?!? Обяснете ми какво общо има превръзката с детския канал?! Просто не мога да го разбера. Ако някой с повече сиво в-во от моето чете това моля да обясни в коментар, защото моя мозъчен капацитет е малък за такова нещо...

Шокиращо нали? 

Какво ново около мен... или нещата около мен... ами нали знаете, че си събирам капачки от соковете Куинс. Онези с пожеланията отдолу!  Бройката им достигна 580! Куул! Вери, вери куул!!! 

Излезли са нови снимки на Тейлър в Новолуние! И отново осемте му коремни плочки са на лице! Ще чакам излизането им с по-добро качество за да ви ги покажа. Чао за сега и вие сте истински герои, щом стигнахте до тук! /да четете естествено поста!/

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

:) ::: Peace ☮ Love ♥ Twilight = ♪♫ღ☻♥αℓωαуѕ нαρρу♥♪♫ღ☻ © 2008. Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner