понеделник, 28 септември 2009 г.

When I freak you understand ...There is not a thing you miss


Бахти тъпото даскало... нещо, което може да ти развали целия ден от сутринта! Същества, които могат да ти развалят деня - педи и треви барабар с останалите тролове! Човече как става тоя номер?!? Как го прават винаги? Това с развалянето на настроението! Пачи! Днес цял ден го повтарям... и по някое време майка ми ме чува...

Аз:  Деееби и тъпите пачи! Как може бе? Как може?! Да съществуват такива пачи на света?!? Пачи с пачите...
Мамс: Стига си повтаряла пача бе..много е грозно!
Аз: И те са си грозни! Пачи с пачищата!...

Пачи такива! Много се надявам да го четете това сега! Ама имате малко сиво в-во в главата (да, да онова там под жълтата четина!)  ще зацепите, че за вас говора! Ма едва ли...
Скоро ще ви направя на всички по една вуду кукла и ще видитите вие тогава! ихихихихих  Помнуте ми думата!

И като за завършек на готиния ден - БАМ! Честито ще правите входно днес по Бел с един час преговор и нищо не помнещ от миналата година? Супер нали? И аз така си помислих... шегичка, ама вие не разбрахте ли че аз не мисля? 

Както и да е...ситга псуване по тролчетата - нека ги оставим на мира...Да, бе! Деееби и тъпите същества на тая планета! Ок... спирам!!! Та.. видяхте ли по-горе снимката? Да да точно така отново е Тейлър... как да не говори човек за него?!? Ок..де..още една поправка - побъркано седемнадесетгодишно същество... Ама направо не мога да му се нагледам... Браво?! Егмонд?!? Ако четете това плийз пуснете ми още един негов плакат по възможност да не е пак само до раменете! Дайте ни малко стимул за живот все пак...с тва даскало и с тия тролове.. омг пак почнах! Ама тва не си е живот просто!  Вярно, че ставам вече нахална ама с нетърпение чакам да пуснете специалния брой за "Новолуние"!!!  Използвахте ваще таласъми и врачески способности или там каквото имате и пуснахте за Джъстинчо и за Тейлър неща в последния брой... е вярно сега, че Тей уж флиртувал с Шакира. Айде сега измишльотини..къде е тръгнал според вас?!? Той на 17 тя на ...омфг на 32. И ще ми говорите за флирт?!? Абе вие в ред ли сте нещо?!? Центровани ли сте? Издаде една песен She wolf...и айде вече се свалят. Е не е така! Това неговото беше за забавление на публиката... а на Шакирчето..хмм.де да я знае човек, може пък да е от Тийм Джейкъб... няма да я виня! Кой би устойл на това вълче? 

Забравих да кажа - виждате ли оня брояч горе в дясно? Да, да точно така ...мхъъъм..добра логика пак е с Тейлър естествено ама няма да ви казвам какво отброява... хохохо ще се отчаете от блога ми и повече няма да влизате.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

:) ::: Peace ☮ Love ♥ Twilight = ♪♫ღ☻♥αℓωαуѕ нαρρу♥♪♫ღ☻ © 2008. Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner