неделя, 13 септември 2009 г.

Тотално побъркана! - Тейларолизъм!!!!!


 Състояние: все тая... побъркана (и пропуснах седемнадесетгодишна...) 
Настроение: чака наградите на МТВ (дет ще ги гледа посреднощ!)

Тоя пост трябваше да е свързан с плакатите ми ...ама нищо айде следващия ще е. Леле туко що видях 2 нови снимки на Тейлър е разтопих се хора! А мисълта, че има календар с него в амазон и че не мога да си го поръчам направо ме побъква!!! Направо не мога да му се нагледам! Е ще го видя на живо след ... мм не знам .. абе в 2-3 през ноща когато са наградите на МТВ! Ще изтрещя от кеф казвам ви! Сигурно ще пиша и за наградите ако не ме мързи, но ще съм заета малко, че се събрахме фенове в общ и елате да видите какво се сручва просто! Спирам с дрънкането ето и снимките:

 








О_о не спирам! Иначе незнам просто...


Ето няколко гифчета от новия трейлър с Тейлър : (човече, как все за него говоря/пиша? влезнал ми е под кожата яко...)








0 коментара:

Публикуване на коментар

 

:) ::: Peace ☮ Love ♥ Twilight = ♪♫ღ☻♥αℓωαуѕ нαρρу♥♪♫ღ☻ © 2008. Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner