петък, 18 септември 2009 г.

Крейзи фрогс - Дебс...

Поста ще бъде много дълъг и ще е на категории... като нещо не ви хареса минете да другото или по-добре се спасявайте... е започна се!

Ще почна с отекчителната част... Училището.
Първо: Как може да забранят 3в1-то?!? WTF?!? Както и колата? Вафлите?!? Оставили са само обикновено кафе, кроасани и активия закуска и ще заприличам на -  . Бе беги, бе! Аз като, че ли не мога да отида до магазина, който ми е на две крачки и да си купа колата и кафето (само пакетчето за жалост!), затова карам на едно капучино с шоколад от машина, ама какво точно пия и аз не знам!
Та..за здравословното хранене ... оплакваме се на един от учителите и отговора му беше: "Да, да здравословно хранене друг път! Тука не ядете нищо, а като се прибере вкъщи маате пръшки!" хо-хо - изби рибата просто!
Второ: 
Уча специалност, която е с прием след 7ми клас... та като са ме приели тогава съм почнала да уча по учебения план на Вълчев. До тук добре! Обаче сега дойде Фъндъкова и всичко стана каша. ОК! Нямам нищо против промените! Ама ми лепнаха нов учебен план без 13ти клас, и даскалите ми измъдрили да направат един миксиран учебен план! Та сме цъфнали, та вързали! Учим предмети, които не разбираме, защото ще учим нещата за тях в дисциплина тая година, а трябваше да си учим тая година и догодина да надграждаме! Е да ама не! Сега сеедно четем книга, ама като Оскар Уайлд - едновременно две страници, с едната разлика, че той разбира всичко - ние нищо!
Трето: А, да любимата ми част - учебниците! Да започвам ли? ..Английски - 35лв., Овтс- 10лв., орг и тех мд- 12лв., счетоводство на предпиятието - 10лв. + 3 сборника по 6лв. = 10+18 = 28 wtf?! Немски - 15лв. и още много много други начело с Историята - 25лв. и финансите - 10лв. където ги няма! А споменах ли, че ми трябва математика  - 2 вида, т.е. 2 равнища? Е сега вече казах да! 
Четвърто: Тия злетофили ми махнали и сиповете! Не стига, че яко ни прецакаха, като ни накараха още в 9ти клас да напишем всички зипове и сипове, на които ще ходим до 13ти клас, а сега ми се прават и на интересни! "Съжаляваме, но ви няма молбите!" Това, като го кажат на 2-3 класа и човек се отчайва, само защото предмета, по който е сипа се предава от учител, който е единствен в училището по тоя предмет! Моето обяснение, е че просто не искат да му плащат повече пари и затва нас прецакват! 



Книги:

Отивам аз днес до библиотеката.. градската! Както и да е... знам си аз, че Вампирски дневници - Пробуждането на автора Смит е излязла и викам си да питам...

- Имате ли Вампирски дневници?
- Какви дневници?
- Вампирски... на Смит.
- Аха... на кой автор?
- Смит!
- А второто име?
- Това му е фамилията... за първото проверете в гугъл, ако има на тоя компютър интернет!
- Има да, ама аз гледах на книгите които имаме и това го нямаме. Сигурно е старо издание и затова..
- Не, не е старо! Скоро излезе!
- Аха. Нещо друго?
(дълбока въздишка!)
- "Незабравимата разходка" на Никълъс Спаркс?
- Спаркс...май имаше нещо на него... аа да! С дъх на канела! Взимаш ли я?
- Ммне... а "Интригантката"? Те са 5-6 книгите...
- Интригантката...имаме само 4тата книга.
(wtf?!? а другите 3, както и да е ще се взима...)
- Оуу, супер, нея ще я взема!
- Е да, ама имаме 2 книги и те в момента са раздадени...

Напълно се бях отказала вече, да взимам каквото и да било... И библиотекарката ми посочва новите книги да си избера нещо. Гледах, гледах има някаква тухла "Вещиците"...боже даже са 2 "тухли". Викам си ще се взима какво да се прави... и я гледам тая цъфнала до мене вече... "Ела да ти покажа още нещо..." Ок! Да видим какво ще покаже... и като почна да вади от рафтовете - натрупа ми 10 книги, от които в крайна сметка нищо не взех, но ще стигна и до там... та трупа ми тя в ръцете с репликата ..."Те тия тийн книгите бързо ги взимат и много рядко може да улучиштова, което търсиш..." 
В крайна сметка си взех "Вещиците", "Пандора" - добре, че се появи младата, дето поръчва та ме и светна, че скоро ще ги има дневниците! Взех си още и "Лятото на вещицата" .. много вещици, върколаци, вампири на последък... не се знае дали е на добре или е на зле... ха-ха-ха. Ето и снимка, където се вижда "Вещицата" - тухларника: 






Покупки:

Първо: От общия чат само чета за тетрадки и всякакви неща на тема "Здрачохолизъм"... най-накрая дойде и моя ред с тетрадките :






Второ: Ново протмоненце... с жаби! Нали здрачохолици... Луди жаби такива!  След няколко дена ме подсетихте, че ще станем на една седмица ейй! Как излетя времето! Вчера ли беше, като чакахме Роб и Кристен (гнездото и четината) да се появят, а аз се кефих на живота като гледах Тейлър! Ех, живот, живот... отнесох се! Ето снимка: 



Трето и четвърто: Купих си още часовник и обици:



 

На тази се вижда даже и петата покупка...



Приспа ми се вече, а искам да изгледам и серията на ВД, така, че утре ще има продължение...


0 коментара:

Публикуване на коментар

 

:) ::: Peace ☮ Love ♥ Twilight = ♪♫ღ☻♥αℓωαуѕ нαρρу♥♪♫ღ☻ © 2008. Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner