събота, 7 ноември 2009 г.

Yo meeeen :)

ЙеЙ!!!! Чудите се какво ми става? Ем и аз се чуда това. Прибирам се сега от сбирката спретнага от .... Миглена май беше... или нещо с М... няма значение. Приятно беше. та прибирам се аз и си подскачам?! и продължавам що така? Нещо много ми е готино? Ама що? Роуз и Крис са на състезание и само ги тероризирам по телефона. Човече, сигурно като видят че им звъни телефона и се молят да не съм аз ама не би! 1000% едвам ме издържат. Тука по града тъпотия и половина. Няма нищо интересно или свесно. Оууу забрайх да се похваля - грипна сме и тва значи че най-сетне ще дочета тия Дневници на вампирчетата и ще си изгледам сериалите които се увеличават със всеки изминал ден, даже час...минута... увличав се - подробности а ако обичаме... Без тях моля моля! 
И като казах весело - тролове плс ако не искате да агонизирате отново в съня ми /а те повярвайте сбъдват се много често!/ не ми съсипвайте настроението! Ок? А надявам се, че схванахте!
Една "мацка" изрази мнение преди около 1 час, че разбириш ли хубаво било човек да има самочувствие, дефакто 12 годишно пишлеме да има самочувствие и да ходи с ъъъ 26 годишен примерно. Но чакайте - лапето върви в комплект с много други неща - пие, пуши, може и да се дрогира стига да има с какво.. Идилия пълна и щяла да ми става лекарка?! 
Ало мацка слезни аре молим те! Иначе беше забавно. Обсъждахме нещата от живота... това кото ни вълнува. Абе въобще всичко. Стигам накрая до извода че съм луда. Да да правилно прочетохте луда съм . Ама нали съм си аз а не се преструвам... Може лицето ми да не е перфектно, ама поне не е прикрито под 5 см слой от фон дьо тен, пудра и незнам си още какво друго може да се намацоти човек за да е уж красив... 
Мееен! Сериозно весело ми е! Роуз, Крис - стискам палци на награждаването след малко! Знам, че не сте се изложили и адски ви завиждам за престоя 3 дни в ... е знаете си къде. Тия мизерници тука пасти да ядат!  И на коктейла - знаете - дайте един танц и за мене не бъдете скромни. Нали знаете че няма пак да ви остава? Е сега ви се е паднало да ви досаждам! Ха! Дано ми го простите някога! 

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

:) ::: Peace ☮ Love ♥ Twilight = ♪♫ღ☻♥αℓωαуѕ нαρρу♥♪♫ღ☻ © 2008. Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner