сряда, 11 ноември 2009 г.

Тей Тей ....


Привет народе! Днеска ми се пише, така че може и да ви огрее хаха. Ама нали си знаете за кой ще пиша?! Йеп! Правилно! Е, почвам с последната фотосесия, която ще ни пускат на части ама кой го интересува? Ще се наслаждаваме повече на снимки значи хаха :)

И ако някой пак ми каже, че онова гнездо е по-хубаво От Тей Тей ще го последва  едно садистично.... хмм абе ще направи моя милост лудата някой магийка и ще се чудите от къде ви е дошла. О_0 какви идеи ми идват в момента - да пусна една заявка за магийка и за Робката ... ммм живот!

Ето снимките, че се побърках тоталистически:



Малко по-малко ще се любуваме на снимки какво да се прави... Скоро може и да ме затворат в лудницата за лечение на пристрастяване към интернет и към сайтове... ама подробности сега :)



Уууу ккава красота! Е ако някой ми подари такава блуза няма да я свалям чесно! Ще влизам с нея в пералнята!!! БТВ мисля скоро да си сътворя един суитшърт или блузка, което дойде първо. А понеже скоро не съм си публикувала красотите ето: 


Поредното ми изработено нещо! Калъф за телефон - Тийм Джейкъб. Да луда съм и да Роуз ще си го напиша на челото... по-точно ще си го татуирам.... 

Наясно съм, че прекалявам с тая мания ама нали си е моя и си е за мен?! Какво ги бърка останалите? Кефете се на живота бе меен :)

Едно клипче сега:



Е, мисля това за този час да е всичко! По-късно може и още :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

:) ::: Peace ☮ Love ♥ Twilight = ♪♫ღ☻♥αℓωαуѕ нαρρу♥♪♫ღ☻ © 2008. Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner