четвъртък, 5 ноември 2009 г.

Привет народе!


Привет народе! От кога не съм писала чак ме е срам... Много неща се случиха, а имах и адски много за учене. Бахти мизерията е с тва даскало заклевам се! Такава тъпотия няма никъде - в един ден да имаш 3 контролни! Идилията беше пълна и резултата естествено плачебен... Както и да е не ми се говори точно сега за това! 
Педи и Треви - дам естествено продължават да ми троват животеца както винаги. Специализирали са се в тази област барабар с още няколко човека, за които съм вампир разбириш ли нищо че съм тийм джейкъб. Едва ли ви стана нещо ясно от това което написах ама карай... Грипна. Дано ни обяват грипна за другата седмица. Предимствата са много - 
1. ще се напочивам като хората
2. ще имам повече време за релакс
3. няма да имам за учене
4. няма да търпа троловете всеки ден
5. няма да ги убивам и изкормвам в сънищата - разбирайте пак троловете
6. ще пиша повече в блога
7. ще следя по-изкъсо сайтовете за новини за здрачохолиците кат мене!
8. ще напиша постовете които отлагам от панти века...
9. ще прочета някоя от събраните 5-6 книги
10. ще наваксам със сериалите - мнооого сериали

ДидИДи докарах ги до 10 предимства. Добре съм ама ще се оправа! Така да не забравя - Роуз, Крис стискам ви палци и да ги разбиете тия в събота! Да сметнете и на квесторите заплатите хаха Ако в близките дни чуете нещо за някой който е пребил и разчленил 2 същества наречени Педи и Треви /кодови имена ест/ да не ме издавате на полицията ей! Ама ще ги пречукам където ги сваря! Писна ми да ми троват животеца и да ми викат по цял ден на главата...

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

:) ::: Peace ☮ Love ♥ Twilight = ♪♫ღ☻♥αℓωαуѕ нαρρу♥♪♫ღ☻ © 2008. Thanks to Blogger Templates | Design By: SkinCorner